Пенсія у зв’язку з втратою годувальника

Допомога постраждалим від війни

Для призначення пенсії у зв’язку із втратою годувальника необхідний наступний перелік документів:

  • паспорт;
  • довідка про присвоєння податкового номера (РНОКПП);
  • документи на підтвердження родинних зв’язків з годувальником;
  • свідоцтво про смерть годувальника (або рішення суду про визнання безвісти відсутнім/померлим);
  • документи, що підтверджують стаж годувальника;
  • довідка про розмір доходу годувальника;
  • довідки навчальних закладів щодо навчання дітей за денною формою навчання;
  • довідка про догляд за дітьми годувальника до 8 років;
  • довідка про перебування членів сім’ї (окрім дітей) на повному утриманні;
  • довідки, що засвідчують особливий статус померлого;
  • експертний висновок про причини смерті годувальника внаслідок аварії на ЧАЕС;
  • рішення органів опіки про призначення опікуна (при необхідністі).

Пенсія  у зв’язку з  втратою годувальника призначається у  розмірі: на одного   непрацездатного члена сім’ї – 50 відсотків пенсії за віком померлого годувальника; на двох та більше непрацездатних членів сім’ї – 100 відсотків пенсії за віком померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками.

Пенсія призначається на весь період, протягом якого член сім’ї померлого годувальника вважається непрацездатним.

Насьогодні  доступна функція оформлення пенсії щодо втрати годувальника онлайн через особистий кабінет на порталі Пенсійного фонду України (реєстрація за посиланням: https://portal.pfu.gov.ua/).

Для цього необхідно зареєструватися та авторизуватися на порталі за допомогою електронного підпису (КЕП). Після цього у лівому боковому меню знайти Заяву на призначення пенсії та обрати розділ Пенсія у разі втрати годувальника, заповнити атрибути звернення та додати необхідні відскановані документи. Далі, сформувати заяву, підписати її електронним підписом і відправити до ПФУ. Перевірити статус розгляду заяви можна у меню «Мої звернення».

Ще консультації